No-Show Policy

SALON POLICY

Wil je een gemaakte afspraak wijzigen of annuleren? Dat kan natuurlijk. Geef dit ons uiterlijk 24 uur van tevoren door. Krijgen wij de wijziging of annulering te laat door (dus korter dan 24 uur van tevoren), dan kan de kapper aan de klant kosten in rekening brengen ter hoogte van 50% van de behandeling.

Te laat komen

Laten we voorop stellen: er kan altijd iets gebeuren waardoor je te laat komt of je afspraak helemaal moet verzetten. Te laat komen is vervelend voor jou, en helaas ook voor ons. 

Wij willen jou en anderen zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom werken we met een strakke planning. Zo kunnen we uitgebreid de tijd voor jou nemen.

Maar kom je te laat, dan betekent dit ook dat degene die na jou is ingepland moet wachten. Diegene moet dan wachten terwijl hij/zij wél op tijd is gekomen. Daarnaast hebben wij minder tijd voor jouw afgesproken/gewenste behandeling. Dit betekent dat wij minder kunnen doen qua behandelingen. En overhaast werken is voor ons ook geen optie.

‘’Natuurlijk…

Wij hebben alle begrip voor tegenslagen onderweg naar de salon. Maar laat het ons tijdig weten. Dan kunnen wij er rekening mee houden en de planning eventueel aanpassen. 

Ben je een paar minuutjes te laat, dan is het geen ramp.’’ 

Niet komen | No show

Heb je een afspraak maar kom je niet opdagen zonder opgaaf van reden ? Dan lopen wij omzet mis omdat we tijd voor jou hadden gereserveerd (no-show). Om die reden wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats.

Gebeurt het vaker dat je niet komt opdagen? Dan zijn wij helaas genoodzaakt om je op de ‘walk-in’ te zetten. Je kunt dan geen afspraak meer maken. Wel kun je gewoon langskomen voor een behandeling. Je wordt dan geholpen zodra er een stylist beschikbaar is.

Is er sprake van bijzondere persoonlijke omstandigheden? Dan horen wij dit ook graag zo snel mogelijk.